Dende Anova cremos que
a maneira de facer política debe ser construtiva. Tamén cremos que dende a
oposición se póde facer moito mais que quentar sillón ou levar a contraria, pero
para poder realizar propostas construtivas e para poder falar de cousas tan
importantes como os orzamentos municipais convén ter a máxima información
posible.
Nesta liña, onte presentamos no concello de Ribadumia
un escrito solicitando diferente información e copias de facturas, que nos axuden
a entender porque algúns gastos como o da telefonía con mais de 30.000€ de
orzamento, están totalmente
descontrolados, e poder facer propostas razoables que axuden a reducir unha
partida orzamentaria, a dos gastos correntes, que supón mais da metade dos
orzamentos municipais, e que sube cada ano que pasa sen que o Partido Popular
faga nada o respecto.
O documento completo di o seguinte:
O documento completo di o seguinte:
ENRIQUE OUBIÑA LAGO,, en
representación do Grupo Local de ANOVA– Irmandade Nacionalista e en calidade
de Concelleiro non adscrito da Corporación do Concello de
Ribadumia; presenta o seguinte escrito para solicitar copia de diversa documentación:
Ribadumia; presenta o seguinte escrito para solicitar copia de diversa documentación:
ESCRITO SOLICITANDO
COPIA DE DIVERSA DOCUMENTACIÓN:
No orzamento municipal aprobado para
o presente ano 2013 o capítulo II de Gastos Correntes, ascende a un total de
1.251.245.- €, aumentando en 173.000 euros a cantidade orzamentada no 2012.
Case o 50% do orzamento total do Concello consúmese neste capitulo, nos que
figuran partidas que non paran de medrar ano a ano, mentres se reducen outras destinadas
a investimento ou non figuran partidas para fomento do emprego.
Este concelleiro xa ten criticado o
aumento dos gastos correntes, e demandado un plan de aforro dos mesmos para
destinar máis diñeiro a servizos sociais ou creación de emprego, obtendo sempre
como resposta que “non é posible reducir
esas partidas”.
Novamente no orzamento aprobado para
o presente ano voltan a figurar partidas e cantidades como por exemplo:
diversas de publicidade e promoción por un importe total de 28.000 €; diversas
de Telefonía por 31.500 €, gastos xurídicos por 3.000 € ou de Protocolo cunha
previsión de outros 3.000 €.
Entendendo que algúns dos gastos que
se asignan a estas partidas estarían plenamente xustificados polas labores de
defensa dos intereses xerais do Concello, pola xestión diaria do mesmo, e tamén
incluso pola promoción dos actos que teñen lugar en Ribadumia, maus sospeitamos
que cunha mellor xestión tamén se poderían aforrar parte destes custos que ao
fin e ao cabo terminamos pagando todos cos nosos impostos.
E por isto que, en aras a facer unha
mellor análise destes gastos e da súa evolución os últimos anos e así poder
facer propostas concretas nos diferentes ámbitos, e como parte da miña obriga
de fiscalización das accións do goberno, solicito se me entreguen copias ou
informe sobre a seguinte documentación:
·
Listado dos
Teléfonos móbiles dos que dispón o Concello de Ribadumia, e persoal ou
concelleiros aos que están asignados.
·
Desglose dos
gastos de facturación de telefonía por número e departamento nos anos 2010, 2011 e 2012.
·
Desglose dos
gastos en publicidade e promoción realizados nos anos 2010, 2011 e 2012 (por departamentos) e medios que se
beneficiaron dos mesmos. Copia das facturas.
· Desglose das minutas e gastos xudiciais que abonou o Concello de Ribadumia nos anos 2010, 2011 e 2012 (por expediente) e copia das facturas dos mesmos.
·
Copia dos gastos
de desprazamentos e dietas abonadas a alcaldía e outros membros da corporación
nos anos 2010, 2011 e 2012.
· Copia dos Gastos de “representación” (caso
de habelos) abonados polo Concello de Ribadumia nos anos 2010, 2011 e 2012.
Solicitamos a entrega sucesiva, o
antes posible, desta documentación e se Vd. o considera oportuno unha
explicación sobre este tipo de gastos e da súa evolución no tempo no próximo
pleno da corporación municipal, no apartado de rogos e preguntas.
En Ribadumia, a 07 de maio de 2013.
Enrique Oubiña Lago.
No hay comentarios:
Publicar un comentario